Hiša iluzij praznuje 5.obletnico obstoja

Hiša iluzij praznuje 5.obletnico obstoja

Hiša iluzij

V začetku so delovali pod blagovno znamko Muzej Iluzij, ki je odprl svoja vrata jeseni 2016. Ob zagonu projekta so želeli v Ljubljano pripeljati nov tip zabave, ki spada v t. i. edu-tainment koncept, se pravi koncept, ki združuje zabavo in izobraževanje. Želeli so postati mesto za nova doživetja in uživanje s prijatelji, družino ali s starimi starši. Ideja je bila, da ponudijo prostor, kjer so vsi dobrodošli in kjer vsakemu obiskovalcu ponudijo dovolj razlogov za zabavo in učenje. Medtem ko se podobni majhni muzeji velikokrat usmerjajo predvsem k turistom, so sami želeli postati muzej, ki ga bo sprejelo in vzelo za svojega tudi domače občinstvo. Ob naštetih vsebinskih ciljih so si seveda postavili tudi številčne in finančne cilje. Tako so že v prvem letu načrtovali vsaj minimalno pozitiven finančni rezultat. Najbolj optimističen načrt je bil obisk 50.000 obiskovalcev. Danes, po petih letih poslovanja, so izredno ponosni, da so bistveno presegli vse zastavljene cilje. V petih letih jih je namreč obiskalo preko 400.000 ljudi, prvotni optimistični cilj so močno preseženi. Gostili so preko 1800 šolskih skupin, rojstnodnevnih zabav se je udeležilo več kot 5500 otrok, organizirali so čez 200 teambuildingov, omočili snemanje okoli 30 videospotov, gostili so Gourmet Crawl v organizaciji European Food summit, z Unicefom so se v decembru 2016 združili v dobrodelnosti, ko je takratni Muzej iluzij postal Muzej resničnosti. Hiša iluzij je s kvalitetno razstavo, zavzetimi sodelavci in z nenehnim vlaganjem v razvoj uspela postati pomemben del zabavno-turistične ponudbe v Ljubljani in v širši okolici.
Obiskovalci jim namenjajo visoke ocene zadovoljstva, kar predstavlja osnovo in vzpodbudo za nadaljevanja dela navkljub trenutnim izredno težkim razmeram, v katerih se je znašla celotna zabavna industrija.

www.houseofillusions.si

Avtor
Avatar photo